NAJLEPSZE KREMY DO RĄK - RATUNEK PO ZIMIE


Kremy do rąk to mój absolutny must-have. Zawsze noszę przynajmniej jeden w torebce a drugi jest stałym mieszkańcem szafki nocnej. Dłonie w czasie zimy nie mają łatwo - ogrzewanie, mrozy, zimny wiatr, zmiany temperatur i brak rękawiczek sprawiają, że szybko stają się przesuszone i tracą zdrowy kolor. Nie wspomnę nawet o skórkach. Miałam już do czynienia z wieloma kremami - jedne lepsze, inne trochę gorsze. Przy ocenie tych kosmetyków głównie zwracam uwagę na właściwości nawilżające, odżywiające i regenerujące, na to czy krem dobrze i szybko się wchłania, czy nie jest lepiący,na zapach, opakowanie i oczywiście cenę :) A, i jeszcze wydajność, chociaż w tym najcięższym dla dłoni okresie, kremy dość szybko znikają z tubek. Pragnę przedstawić Wam moich sprawdzonych ulubieńców - być może już ich znacie lub o nich słyszeliście. U mnie sprawdzają się znakomicie i są świetnym ratunkiem dla dłoni w trakcie zimy i już po niej :)



- Japoński Krem do Rąk: Wiśnia + Jedwab - Wygładzenie; Japan Beauty,  BIELENDA

Cena: 7,99 zł - 50 ml

Gdzie kupiłam: Rossmann

Uwielbiam ten krem :) Ma piękne, kwiatkowo - różowe opakowanie i jeszcze piękniejszy zapach, który długo utrzymuje się na dłoniach. 
Zawiera ekstrakt z wiśni i proteiny jedwabiu - ja w składzie znalazłam jeszcze masło Shea, mocznik i olej z pestek malin. Jego zadanie to nawilżyć, wygładzić, rozjaśnić i zregenerować skórę dłoni. Krem ma średnio gęstą konsystencję i bardzo szybko się wchłania zostawiając na dłoniach jedwabista warstwę. Brak tłustego filmu i lepkości. Krem faktycznie pięknie nawilża, wygładza i regeneruje. Nie podrażnia ani nie uczula. Jestem nim zachwycona i mam zamiar spróbować innych kremów z serii Japan Beauty. 

               


- Szybko wchłaniający się Krem do Rąk o lekkiej konsystencji; Formuła Norweska; NEUTROGENA

Cena: 14,99 zł - 75 ml

Gdzie kupiłam: Dostałam w akcji testowania portalu Wizaż.pl

Kolejny fantastyczny krem - rachunek dla suchej skóry. Opakowanie jest dobrej jakości, poręczne i ładne. Kremik ma gęstą, bogatą konsystencję a mimo to szybko się rozprowadza i bardzo, bardzo szybko się wchłania. Zapach to trochę nie moja bajka - jest lekki i kremowy a ja wolę mocno pachnące kosmetyki. W każdym razie to tylko taka moja preferencja :) Dłonie po aplikacji są miękkie, przyjemnie nawilżone i dodatkowo brak uczucia lepkości. Po dłuższym używaniu faktycznie dłonie są w o wiele lepszej formie - zregenerowane i nawilżone. Dodatkowo kremik jest bardzo wydajny. Polecam :)



- Intensywna Regeneracja; Dermo Krem - Kuracja do Rąk i Paznokci;
LIRENE Dermoprogram

Cena: 9,90 zł - 100 ml

Gdzie kupiłam: Rossmann

Ma za zadanie pielęgnować skórę suchą, szorstką i zniszczoną. Zapewnia natychmiastową regenerację dzięki Formule Dermo Protect. Ma bardzo przyjemną, kremową, gęstą konsystencję. Szybko się rozprowadza i szybko się wchłania. Brak również uczucia lepkości na dłoniach. Ma fajny zapach, który długo się utrzymuje. Po dłuższym używaniu stwierdziłam, że bardzo dobrze nawilża, regeneruje i odżywia skórę dłoni. Nie podrażnia i nie uczula. Jest bardzo wydajny i ma świetną cenę - około 10 złotych za 100 ml produktu. Bardzo go polubiłam :)



- Krem do rąk z ekstraktem z jagody Goji; Bacche Di Goji, Crema Mani; DERMA PLUS

Cena - 15,99 zł - 100 ml

Gdzie kupiłam: Dostałam w akcji testowania portalu Ambasadorka Kosmetyczna

Mój najnowszy krem do rąk :) Zawiera ekstrakt z goji, malwy, rumianku oraz olej roślinny pszenicy i awokado. Ma za zadanie odżywić, nawilżyć, poprawić elastyczność skóry, działa przeciwstarzeniowo i koi. Ma świetny skład - nie zawiera barwników, parabenów, GMO, SLS, formaldehydu i substancji ropopochodnych. Ma ładne, proste opakowanie dobrej jakości. Uwielbiam jego gęstą konsystencję - dodatkowo bardzo szybko się wchłania, nie lepi się i pięknie nawilża. Ma też przecudowny zapach, który długo utrzymuje się na dłoniach. Bardzo pomógł moim dłoniom w regeneracji po zimie. Sprawił, że są miękkie, gładkie, delikatne a skóra bardzo przyjemna w dotyku. Faktycznie dobrze odżywia i poprawia elastyczność skóry. Duży plus za cenę - około 16 złotych za 100 ml produktu. Kremik cały czas mieszka w mojej torebce i pewnie pozostanie tam długo - jest bardzo wydajny, nie trzeba aplikować go co chwilę aby nawilżyć dłonie. Polecam :) Jestem nim zachwycona. 




Komentarze

Popularne posty